Servis tiskáren a terminálů

Servis tiskáren a terminálů

Provádíme pozáruční servis pro mobilní terminály Zebra (Motorola, Symbol), Datalogic, Unitech a Psion

• Díky našemu pozáručnímu servisu ušetříte několik tisíc korun při opravě mobilních terminálů či snímačů čárových kódů

• Spolupracujeme výhradně s prověřenými dodavateli náhradních dílů

• Nabízíme profesionální a kvalitní řešení za dostupnou cenu vč. záruky na provedenou opravu

• Po diagnostice čtečky Vám navrhneme vhodné řešení pro odstranění závady

Pravidelná údržba čteček

• Provádíme pravidelnou údržbu a profylaxi čteček, která je nezbytná pro správné fungování zařízení v těch nejnáročnějších podmínkách

• V rámci pravidelné údržby a profylaxe čtečku kompletně prohlédneme, provedeme diagnostiku a v případě nalezení závady Vám navrhneme možnosti opravy 

Opravy a servis tiskáren

Provádíme servis a podporu pro termotiskáren Zebra a TSC. Po domluvě je možné provést servis u termo tiskáren Argox, Datamax a Intermec. Spolupracujeme s prověřenými dodavateli tiskáren, tiskových hlav a náhradních dílů. Nabízíme profesionální a kvalitní řešení za dostupnou cenu.

Po diagnostice tiskárny a analýze problému s tiskem v našem servisním středisku či přímo u zákazníka sdělíme příčinu závady a navrhneme vhodné řešení na její odstranění. V případě potřeby nabídneme náhradní tiskárnu pro překlenutí doby nezbytné pro opravu tiskárny. Specifické podmínky servisu a držení náhradních tiskáren lze zahrnout do servisní smlouvy. Naše klíčové servisní služby zahrnují:

  • Výměna tiskové hlavy
  • Výměna tiskového válce

  • Instalační a implementační služby

  • Profylaxe a údržba tiskáren

  • Servisní smlouvy a balíčky, odstranění závady s garantovanou dobou zásahu

Jste náročný zákazník? Máme pro Vás servisní smlouvu ušitou na míru

Pro náročné provozy s kritickou dobou zásahu doporučujeme uzavřít individuální servisní smlouvu s definovanými parametry pro různé servisní incidenty a garantovanou dobou zásahu. V rámci servisní smlouvy lze definovat:

  • Typ a povahu incidentu
  • Dobu pro diagnostiku a opravu čtečky
  • Výjezd technika
  • Garanci dostupnosti servisních služeb a náhradních zařízení
  • Dohledové služby a vzdálené řešení problémů
  •  Údržbu, profylaxi a pravidelné prohlídky čteček
  • Telefonická a online podpora 24×7 a nepřetržité servisní služby

Technická podpora kontakt:

Tel.: +420 572 520 042

E-mail: support@barco.cz

Zde naleznete formulář na technickou podporu

 

 

 

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout