Servis tiskáren a terminálů
Provádíme pozáruční servis pro mobilní terminály Zebra (Motorola, Symbol), Datalogic, Unitech a Psion
• Díky našemu pozáručnímu servisu ušetříte několik tisíc korun při opravě mobilních terminálů či snímačů čárových kódů
• Spolupracujeme výhradně s prověřenými dodavateli náhradních dílů
• Nabízíme profesionální a kvalitní řešení za dostupnou cenu vč. záruky na provedenou opravu
• Po diagnostice čtečky Vám navrhneme vhodné řešení pro odstranění závady
Pravidelná údržba čteček
• Provádíme pravidelnou údržbu a profylaxi čteček, která je nezbytná pro správné fungování zařízení v těch nejnáročnějších podmínkách
• V rámci pravidelné údržby a profylaxe čtečku kompletně prohlédneme, provedeme diagnostiku a v případě nalezení závady Vám navrhneme možnosti opravy
Opravy a servis tiskáren
Provádíme servis a podporu pro termotiskáren Zebra a TSC. Po domluvě je možné provést servis u termo tiskáren Argox, Datamax a Intermec. Spolupracujeme s prověřenými dodavateli tiskáren, tiskových hlav a náhradních dílů. Nabízíme profesionální a kvalitní řešení za dostupnou cenu.
Po diagnostice tiskárny a analýze problému s tiskem v našem servisním středisku či přímo u zákazníka sdělíme příčinu závady a navrhneme vhodné řešení na její odstranění. V případě potřeby nabídneme náhradní tiskárnu pro překlenutí doby nezbytné pro opravu tiskárny. Specifické podmínky servisu a držení náhradních tiskáren lze zahrnout do servisní smlouvy. Naše klíčové servisní služby zahrnují:
- Výměna tiskové hlavy
-
Výměna tiskového válce
-
Instalační a implementační služby
-
Profylaxe a údržba tiskáren
-
Servisní smlouvy a balíčky, odstranění závady s garantovanou dobou zásahu
Jste náročný zákazník? Máme pro Vás servisní smlouvu ušitou na míru
Pro náročné provozy s kritickou dobou zásahu doporučujeme uzavřít individuální servisní smlouvu s definovanými parametry pro různé servisní incidenty a garantovanou dobou zásahu. V rámci servisní smlouvy lze definovat:
- Typ a povahu incidentu
- Dobu pro diagnostiku a opravu čtečky
- Výjezd technika
- Garanci dostupnosti servisních služeb a náhradních zařízení
- Dohledové služby a vzdálené řešení problémů
- Údržbu, profylaxi a pravidelné prohlídky čteček
- Telefonická a online podpora 24×7 a nepřetržité servisní služby
Technická podpora kontakt:
Tel.: +420 572 520 042
E-mail: support@barco.cz
Zde naleznete formulář na technickou podporu